Pagina's

zaterdag 9 juni 2012

kleine update & vraag!

hoi allemaal.
hoe is het met jullie?

ik kwam erachter dat ik al veel te lang niet wat heb geschreven hier.
een beetje zonde.
op dit moment heb ik het behoorlijk druk, vooral in mijn hoofd.
mijn ouders moeten veel werken en mijn zusje heeft een aantal dagen vrij gehad van school.
dus het hele ritme is eruit.
ondertussen ben ik alweer drie keer bij het ziekenhuis geweest.
een keer voor controle, een keer voor tests en gister voor een buisje plaatsen.

nou dat doen we ook niet weer.
wat een ellende, het bleek namenlijk dat ik A: een heel klein oor heb aan de binnenkant en B: dat ik een rare bocht erin heb zitten (ofzoiets).
de Kno arts heeft het eerst geprobeerd met een blauw buisje en dat heeft hij tien minuten volgehouden met naaldjes en mesjes.
daarna heeft hij er toch maar een ander buisje in gezet wat na even wrikken er eindelijk inzat.

normaal duurt zo'n ingreep een tien minuten volgens mij ben ik ruim een half uur bezig geweest.
maar goed hij zit erin er is geen weg meer terug.

tijdens de ingreep vroeg mijn vader of dit ook nog iets deed voor het gaatje wat ik in mijn trommelvlies heb.

(zo'n vier jaar geleden ben ik naar de huisarts heen geweest met oorklachten, die heeft toen mijn oren uitgespoten en daarna eindelijk doorgestuurd naar de Kno arts.
die heeft me toen verteld dat dat nooit had mogen gebeuren omdat mijn trommelvlies drie keer zo dun was als normaal.
ook zag hij toen dat er een gat in zat en vele onderzoeken volgden toen.
opzich niks aan de hand gelukkig.
vorig jaar zei de Kno arts dat het gaatje dicht was *jippie* maar dit jaar zat hij er weer)

de Kno arts vertelde toen aan mijn vader dat hij het gaatje niet eens kon zien *ahum, twee weken geleden zat die er nog!* maar toen die even verder keek zag die hem toch.
alleen hij had het idee dat het geen gaatje was in mijn trommelvlies maar dat het trommelvlies zich aan het intrekken was op die plek omdat het zo dun is.

nou daar zit je dan..... vier jaar lang heb ik gedacht dat het een gaatje was en nu verteld die me doodleuk dat dat het dus niet is.
over twee maanden ga ik terug voor controle en dan vraag ik hem nog wel een keer.

maar goed verder is het dus redelijk druk, ik ben aan het solliciteren naar een BBL (leren en werken) baan in de gehandicaptenzorg maar tot op heden elke keer niet aangenomen.
ik zit erover te denken om dan toch maar met een BOL (naar school en dan stages) opleiding te beginnen, al wil ik dit eigenlijk niet.

het bloggen schiet er dus een beetje bij in.
erg jammer maar het is niet anders.

even nog voor Mariska, ik ben helaas je email adres kwijt en ik wil graag even iets met je bespreken.
zou je me nog een keer willen mailen?
morgen een verslagje van vorige week zaterdag: de meeting van de RRN.

liefs,
kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten