Pagina's

donderdag 21 juni 2012

meeting Round Robin Notebook.

hallo,

zaterdag de 9e (oh wat ben ik hier laat mee zeg)ben ik naar de meeting geweest van het RRN.
we mochten komen bij Bernardine thuis en dat betekende voor mij dat ik bijna twee uur in de trein moest zitten.
dat had ik er graag voor over en doe het ook zo weer.

om goed 11 uur zat ik in de eerste trein op weg naar Deventer.
dan in Deventer overstappen in de trein naar Arnhem.
en in Arhnem weer overstappen naar Ede/wageningen.
ik heb bijna heel Nederland gezien, haha.

om half twee stond ik op het station en heb Bernardine een sms gestuurd waar ik ook alweer heen moest.
na tien minuten heb ik haar even gebeld en ik kreeg te horen dat dat nummer niet in gebruik was, nog een keer geprobeerd en ja hoor nog steeds niks.
ik kreeg al allerlei ramp senario´s in mijn hoofd en had al zoiets van nou dan keer ik weer huiswaarts.
een dagje met de trein heen en weer.

ik heb mijn vader opgebeld om even te kijken in mijn emails (ik heb onderweg geen internet) naar het adres van Bernardine.
´k ga wel lopen dacht ik.
op een gegeven moment terwijl ik met mijn vader aan de telefoon stond zag ik buiten het station een bord staan met de kaart en liep ernaar toe.
ik zat te zoeken op het bord toen ik ineens een stem hoorde vragen: ben jij toevallig Kimberley?
uh ja, oh dan moet ik jou meenemen.
Bernardine had haar man op me afgestuurd om me op te halen.

dus paps dag gezegd en op naar Bernardine en de andere dames.
blijkt maar goed ook dat ik niet was gaan lopen want ik was waarschijnlijk in de verkeerde straat terecht gekomen (er zit er 1 in het dorp en 1 in de stad) en het was verder dan ik gedacht had.

eindelijk bij Bernardine aangekomen voelde ik me meteen thuis.
ik heb niet heel veel van haar huis gezien maar wat ik heb gezien was heel tof.
niet direct mijn eigen stijl maar wel heel leuk.

de andere dames stonden niet veel later aan de deur.
het feest kon beginnen, haha.

eerst wat drinken en een lekker taartje gegeten en daarna natuurlijk onze mooie boekjes uitpakken en inkijken.




wat een creativiteit hebben die dames zeg.
en allemaal anders ook.
ik ben óntzettend blij met mijn boekje en kijk hem regelmatig in.
bijna elke keer als je kijkt zie je weer wat anders erg leuk.

de terug reis was niet helemaal zoals het moest.
vertraging en vervelende mannen.
maar ik ben weer veilig thuius.
haha

Dames van het groepje:
willen jullie dat ik de foto´s op facebook zet zodat jullie ze ook kunnen kopieren=

liefs,
kimberley

2 opmerkingen:

  1. Leuk leuk, zou de foto's wel graag willen ontvangen. Moeten we elkaar alleen even vinden op facebook!

    Groetjes Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je complimenten :) als je nog eens in de buurt bent, dan mag je de rest van het huis ook zien hoor! Ik vond jou en de anderen erg gezellig! Ben benieuwd naar de andere foto' s.

    Groetjes Bernardine

    BeantwoordenVerwijderen